فیلتر تصفیه دود

فیلتر تصفیه دود

فیلتر تصفیه دود یکی از فناوری های نوین در رفع دود صنایع دودزاست. برخی صنایع برای انجام چرخه تولید خود ناگزیر به تولید مقادیری ریزگرد و آلاینده های گازی هستند. فیلتر تصفیه دود به این صنایع کمک می کند تا در رفع آلایندگی های گازی از قبیل ریزگردهای معلق در هوا بکوشند.

فیلتر تصفیه دود تصفیه هوا براساس فن آوری Hi-Tech طراحی و تولید گردیده که نحوه عملکرد آن ایجاد میدان الکتریکی کنترل شده جهت جذب و ته نشینی می باشد.

ذرات گرد و غبار، آلاینده ها، دود و ذرات هاله دار حاصله از سوختن ذغال و سوخت های فسیلی، ریز آلاینده های حتی کمتر از یک میکرون، بخار و دود حاصله از تبخیر روغن و سوختن چربی ها و…حتی با افت فشار کم در مسیر کانال تهویه و دودکش خروجی ، با کمترین مصرف انرژی الکتریکی بصورت کاملا هوشمندانه فیلتراسیون می گردد. این اصلی ترین مزیت فیلتر تصفیه دود است.

فن آوری الکترونیکی پیشرفته در فیلتر تصفیه دود، شدت میدان الکتریکی ایجاد شده جهت فیلتراسیون را به کمک سنسورها (حس گرهای سنجش گرد و غبار ، دود ، بو (گاز) و…) کاملا” هوشمندانه در فیلتر تصفیه دود کنترل می نماید.

در دستگاه فیلتر تصفیه دود شارژ و بارگیری قسمت جاذب به کمک سنسورها یا همان حس گرهای سنجش مقدارگرد و غبار،دود،بو (گاز) و…اندازه گیری شده و به بخش کنترل دستگاه اعلام می شود،که این فرآیند منجر به ایجاد ثبات کار نرمال تحت هر شرایطی می گردد.

کلیه قسمت های الکتریکی، الکترونیکی و حتی سنسورها (حس گرها) تحت حفاظت و کنترل سیستم الکترونیکی پیشرفته تعبیه شده بر روی دستگاه فیلتر تصفیه دود می باشد.

اینگونه سیستم های تصفیه هوا دارای کاربرد در کلیه مشاغل با خروجی آلاینده هوا ‌، اعم از کارخانجات و کارگاههای صنعتی ، بیمارستان ها ، هتل ها ، رستوران ها ، فست فودها ، زباله سوزها و …می باشد.

سبک و کم حجم، فاقد هرگونه صدا و لرزش.
با پایین ترین رده مصرف انرژی الکتریکی(کاملا اقتصادی) 60 الی 100 وات.
قابل نصب در محیط هایی با محدودیت فضا بدون نیاز به کانال در قسمت خروجی.
با قابلیت حذف فن سانتریفیوژ و جایگزینی فن های بین کانالی.
بدون نیاز به تعویض هیچ گونه فیلتر(صرفا شستشو).

برای خواندن مقالات بیشتر از قیمت مقالات دیدن کنید.