دستگاه تصفیه دود آشپزخانه صنعتی و بزرگ

دستگاه تصفیه دود آشپزخانه صنعتی و بزرگ

این دستگاه تصفیه دود که توان تصفیه از 2000  تا 32000  مترمکعب در ساعت را دارا می باشد. کاربرد این دستگاه ها که در مدلهای مختلف با قابلیت تصفیه تا 32000 متر مکعب ارائه می شود، جهت آشپزخانه های بزرگ و صنعتی کاربرد می باشد.

تعریف

تصفیه دود آشپزخانه صنعتی

دستگاه تصفیه دود آشپزخانه های بزرگ و صنعتی، یکی از مهمترین دستگاه هایی است که در صنایع غذایی و رستوران های بزرگ استفاده می شود. هدف از استفاده این دستگاه، کنترل و جداسازی آلاینده هایی است. که در زمان پخت و پز غذاها و در هوا آزاد می شوند و می توانند برای سلامتی انسان ها و محیط زیست آسیب بسیاری برجای بگذارند.

فناوری

دستگاه تصفیه دود آشپزخانه های بزرگ و صنعتی، با استفاده از تکنولوژی های مختلفی از جمله فیلتراسیون، جداسازی و جذب، از آلاینده های جامد و گازی جدا می شود و به طور کامل تصفیه می شود. این دستگاه شامل بخش های مختلفی مانند فیلترهای گرد و غبار، فیلترهای زیستی، فیلترهای شیمیایی و فیلترهای الکترواستاتیک است.

فیلترهای گرد و غبار، از ذرات بزرگتر از ۱۰ میکرومتر جدا می شوند و به طور کلی برای جداسازی ذرات خشک استفاده می شوند. فیلتر زیستی، با استفاده از میکروب ها و باکتری ها، آلاینده های آلی را تبدیل به مواد خنثی می کنند. فیلترهای شیمیایی، با استفاده از مواد شیمیایی مختلف، آلاینده های شیمیایی را جذب می کنند. و فیلترهای الکترواستاتیک، با استفاده از بار الکتریکی، ذرات بسیار ریز را جدا کرده و تصفیه می کنند.

عملکرد

در آشپزخانه های بزرگ و صنعتی، دستگاه تصفیه دود به عنوان یکی از روش های کاهش آلودگی هوا، بهبود کیفیت هوا و کاهش خطرات بهداشتی مرتبط با آلودگی هوا، بسیار موثر است. با استفاده از این دستگاه، می توان محیط کار و محیط زیست را از آلاینده های مضر پاک کرد و بهبود داد. همچنین، استفاده از این دستگاه، در کاهش هزینه های مرتبط با پاکسازی محیط زیست و پرداخت جریمه های مرتبط با آلودگی هوا نیز موثر است.

استفاده از دستگاه تصفیه دود آشپزخانه های بزرگ و صنعتی، بایدبه صورت مداوم و درست صورت گیرد. برای این منظور، باید دستگاه را به صورت دوره ای تعمیر کرد و فیلترهای آن را بررسی و تعویض کرد. همچنین، باید در مکان های مناسبی نصب شود تا به بهترین نحو از آن استفاده شود.

در کل، دستگاه تصفیه دود آشپزخانه های بزرگ و صنعتی، به عنوان یکی از راه حل های پاکسازی هوا و بهبود کیفیت هوا در صنایع غذایی و رستوران های بزرگ، بسیار موثر است. با استفاده از این دستگاه، می توان به بهترین نحو از آلاینده های مضر در هوا جدا شد و محیط کار و محیط زیست را بهبود داد. بنابراین، توصیه می شود که صاحبان صنایع غذایی و رستوران های بزرگ، از این دستگاه استفاده کنند تا بهبود کیفیت هوا و کاهش خطرات بهداشتی مرتبط با آلودگی هوا را تجربه کنند.

خانه | درباره ما | مقالات | سایت شادتکس | بیشتر بدانید